donderdag, juli 05, 2018

1906-dilemma

Er wordt ondanks het mooie weer nog hard gewerkt. Hierboven een illustratie die ik bedacht voor op de muur van een plaatselijke voetbalclub. De muur is 3,30 bij 10,40 meter en is recentelijk wit geschilderd. Aan mij de taak om er een illustratie op te zetten.
Opmerking van manlief: er voetballen daar toch geen zwartgekleurde mensen?
In de vroege ochtend heb ik toch maar andere mogelijkheden op papier gezet.
Wie zegt dat werken onder stress slecht is?
Een duel leek me wel wat.. 
Deze is misschien iets te ‘verdedigend’
Het shirt van de voetbalclub is hier ingekleurd. Ik weet nog niet of ik de sponsor nog in het witte vlak  moet zetten. Misschien kunnen ze er nog geld voor betalen?
Als het ontwerp goedgekeurd is door de club van wijze mannen begint het pas echt.
Het moet voor 4 augustus op de muur staan. Ik heb nog geen flauw idee hoe ik dat op de muur moet krijgen. Eerst maar eens op mijn eigen witte muur (onder de trap) experimenteren met materialen.

Geen opmerkingen: