zondag, juli 29, 2018

1928-Rotterdam

Vandaag was er een bijeenkomst van de Rotterdamse Urban Sketchersgroep. Half twee verzamelen bij de Kunsthal. Ik wilde eerder komen, dan kon ik nog wat meer tekenen. Helaas deden de treinen niet mee, uitgelopen werkzaamheden en vertragingen.
In de trein had ik de tijd om een plattegrondje te tekenen van hoe ik moest lopen.

Heerlijk in de wind getekend! De temperatuur is perfect; had iets warmer gemogen. Ik had van een paar pagina’s een schriftje genaakt om in te tekenen.
Het papier was ideaal om met pen te tekenen, maar met verf was het wat minder.
Voor de kaft heb ik een tekening van kleindochter J. hergebruikt.
Omdat het nog eventjes ging regenen ben ik naar Het Historisch geweest, een museum vol opgezette dieren.
Na afloop hebben we elkaars schetsboeken bekeken.
Ook de terugreis was niet zonder problemen en vertragingen...
Veel treinplezier van mijn seizoensretour in ieder geval.

Geen opmerkingen: