donderdag, december 13, 2018

2042-koud

Mijn record fietskilometers kan ik dit jaar niet meer breken, maar vandaag toch maar weer eens gefietst naar Venlo. Een graad of twee, maar gevoelstemperatuur is daar dik onder! Het waait koud.
Heb in Venlo afscheid genomen van de Pipoos, een winkel met mooie pennen en papier.
Na Roermond verdwijnt nu ook Venlo. Jammer.
Deze foto is om 16:10 genomen, langs de Maas. Vijf minuten later was de lucht nog mooier, maar meteen daarna was de kleur weg.

Voor mijn Advent Kalender heb ik deze pagina’s gemaakt. Het ging over waar je van houdt.
Ja, dat ben ik als baby. De foto staat symbool voor ‘ik hou van kinderen’.
In de tuin is het heel druk met vogels. De specht komt ‘snoepen’, zag twee eksters en ook twee mussen. Veel koolmezen, af en toe een roodborstje, pimpelmees en heggemus. Veel vinken, twee boomklevers en af en toe een merel en de tortelduiven.
Het is genieten.

Geen opmerkingen: