zaterdag, december 22, 2018

2051-moe-maar-voldaan

Pas in de trein naar huis heb ik mijn logeeradres getekend en het uitzicht vanaf de tweede verdieping.
De sleutel is wel ‘live’ getekend. Die mocht ik gewoon door de brievenbus gooien als ik wegging. Was pas om 8:45 wakker. Het donsdekbed had zijn werk gedaan. En waarschijnlijk ook de 12.000 stappen.
Dit was de laatste tekening die ik nog wilde maken, maar de miezerregen heeft er een vroegtijdig einde aan gemaakt. Het zijn de huizen langs de Hoge A. Ervoor staan de kraampjes van de Winterwelvaart, waarbij je ook op en in de boten mocht komen. Ondanks de regen was het er erg druk. 

In het Scheepvaartmuseum deed ik mee met een workshop van Christiaan Afman over Blind Contourtekenen en Compositie. Ha, dat ging meteen fout in mijn eerste tekening hierboven.
Zeg lekker niet wat het dan was.
Dit deel was ik al begonnen toen het ophield met zachtjes regenen.
Later ben ik teruggegaan om de tekening af te maken.
Helaas was ik te laat voor de groepsfoto.

Geen opmerkingen: