vrijdag, juli 12, 2019

2197-Parijs3

Deze dag hebben we besteed aan ‘winkelen’ in het Les Halles-gebied.
De kleindochter werd opeens verliefd op vintage-kleren. Laat haar moeder het maar niet horen. 
Voor mij werd het een reis terug in de tijd. Al die grote 80er jaren trainingspakken zijn goud waard. Ik heb ze een paar jaar geleden weggegooid! 

The Strangers Things, zo heet een serie op Netflix was ook een rode draad in ons bezoek aan Parijs. Het zegt me niets, maar N. werd helemaal gek als ze er iets van zag.
Ze heeft me zover gekregen dat ik van een wildvreemde jongen een foto heb gemaakt, alleen omdat hij er een t-shirt van droeg. Ze kwam niet meer bij van het lachen.
Op de terugweg naar het hotel was net een voetbalwedstrijd tussen Algerije en De Ivoorkust geëindigd. Een hoop herrie!! En zeker zes overvalwagens bij ‘ons’ metrostation. Voor de feestvierende Algerijnse immigranten? 
Het enige waar wij last van hadden zijn dikke bulten achterlatende muggen. Dan maar met het raam dicht slapen.

Geen opmerkingen: