donderdag, juli 25, 2019

2206-usksymposium2

Heet en warm. Dat is wel een beschrijving van deze dag. Heet door de 39 graden. Warm door alle lieve contacten en mensen.
Vanochtend werd ik veel te vroeg wakker en had ik tijd om een aquarelletje van het uitzicht te maken.
O, die staat niet in dit vierluik.

‘s Ochtends was er een workshop met Gabi Campanario. Zie hieronder..
Hierboven zie je mij (still uit video van G.), dan een testbladzijde met viviva verf.
Daaronder de allerlaatste tekening van de dag en linksonder een compositie van een vriendin van een tekenvriendin. We hebben er een dik uur op een terras gezeten.

Hierboven de eind groepsfoto van Workshop 7 met Gabi Campanario.
Linksonder zie je me zo op het plein staan. Rechts zie je hoe Gabi een metalen waterfles van een cursiste uit het water haalt. Heerlijk als je zo sportief van lijf en leden bent.
Zijn lessen waren zeer uitdagend voor een ongeduldig iemand als ik.


Geen opmerkingen: