zondag, september 01, 2019

2136-SketchwalkDenBosch

Vandaag weer eens een dagje getekend. Het begon al op het station met deze hond in balpen.

In Den Bosch werd een SketchWalk georganiseerd door de Urban Sketchers Noord-Brabant.
Mijn eerste stop was op een koud stoepje bij het station..

Dit klassieke aanzicht (volgens de plaatselijke kunstenaars) van de St, Jankathedraal heb ik in een klein schetsboekje getekend met balpen. Een uitdaging zoals Gabi Campanario me geleerd heeft op het USK Symposium in Amsterdam. Heb nog wel wat oefening nodig, maar het boekje is heel fijn om in te werken. Het is een Epsilon Stillman and Burnschetsboekje met wit papier.

In mijn Fabriano schetsboek heb ik meerdere schetsjes gemaakt, ook van een Bossche Bol.
Samen met A. ben ik achter de St.Jan gaan tekenen waar een platenmarkt gaande was.
Nog steeds weet ik niet of wat inktlijnen de tekening Beyer zouden maken?

Nathalia van Eijsden heeft mij getekend, toen ik in mijn kleine boekje de kathedraal aan het tekenen was. Had ik al gezegd dat ik vijf ooievaars zag vliegen rond de torens? Schitterend!

Geen opmerkingen: