dinsdag, september 24, 2019

2159-doedelen

Voordat ik het wist waren twee dagen om. Beetje huishouden, beetje in de tuin, wat boodschapjes, fiets naar fietsenmaker, klusje hier, klusje daar. Niks afgemaakt, wel bijna.
Bijna mijn oorlogsdagboek van het NIOD afgemaakt, nog 25 bladzijdes transcriberen.
Bijna de kaart van Bogor, voormalig Buitenzorg uitgetekend en bewerkt op de computer.
Bijna een borduurwerkje op een ondergrond vastgemaakt.
Bijna de website van grenzen-loos.blogspot.com uitgebreid met twee tentoonstellingen.
Bijna een geboortekaartje ontworpen. Daar zijn deze doedels voor. Soms heb ik ideeën die ik meteen uit wil voeren, omdat ze al langer in mijn hoofd zitten en er nu uit willen komen. Zelf je eigen papier maken voor collages stond al tijden op het to-do-lijstje. A la Clare Youngs!

Geen opmerkingen: