maandag, september 16, 2019

2151-rommeldagje

De dag na een reisje zorg ik altijd dat mijn koffertje weer leeg is en de tandenborstel weer op zijn plekje staat. Helaas bleek dat ik tóch moest collecteren voor de Nierstichting. Ik had niets meer gehoord van de coördinatrice, maar er stonden twee berichten op de huistelefoon-voicemail.
Dan maar even de collectebus gehaald en mijn plannen omgegooid.
Het bleek dat ik al de 25e keer gecollecteerd heb. Een lustrum! Het had wel wat feestelijks als ik dit aan (oude) buurtgenoten kon vertellen. Zou ik dan ook meer in mijn bus hebben gekregen?
Morgenavond de rest van het rondje, die loop ik sneller omdat ik er niet zoveel mensen ken

Ondertussen is de tweede versie van het logo voor zoonlief af. Maar... hij is nog niet tevreden

Op de naaimachine heb ik nummer 3 gemaakt. Met een zwarte viltstift heb ik wat onnodige gestikte streepjes weggeverfd. Deze viel wel in de smaak.

Geen opmerkingen: