zondag, maart 01, 2020

2296-allerlaatstedag

Gisteren had ik bezoek (ja, op de tentoonstelling) van een stel collega-tekenaars van de Dinosketchers. Wij kennen elkaar al een paar jaar, en hebben nemen meestal een dinosaurus mee om na te tekenen.
Dit is het resultaat, getekend op stof, waar ik later nog iets van ga maken.

Ondertussen op de tentoonstelling, die vandaag de laatste dag in gaat, hebben mijn Grenzenlo(o)scollega’s de mixed media panelen (bijna) af gemaakt. Het is nog wat geworden..

Hier nog een werkje om een gat op te vullen..

Net zoals deze... De stofjes zijn nu ook met steekjes op het canvasdoek vastgezet. Alleen de randen moeten nog afgewerkt worden.
Wat ga ik het missen, die dagelijkse fietstocht naar de ECI, de gesprekken met bezoekers, de vriendschap van mijn collega-kunstenaars, borrelende creativiteit die er in de lucht hangt...

Geen opmerkingen: