vrijdag, maart 27, 2020

2317-uitstellen

Sinds de Kerst staat er een Amaryllis in de woonkamer. De bol heeft een waslaagje en heeft verder geen water of zo nodig. Op zich al wonderlijk, maar dit is al de dérde bloem! 
Mijn plan is, om de bloem in drie of vier stadia te tekenen.
Omdat mijn journal bijna vol is moet ik opschieten met het naaien van de volgende schetsboeken. Dat naaien ben ik dus aan het uitstellen. Maar voorlopig ben ik nog aan het tekenen.
Mijn engel wacht totdat ik haar lijfje ga naaien. De tuin wacht totdat ik verder ga met opruimen. Mijn fiets hoefde niet te wachten. Ondanks de koude wind heb ik toch een klein rondje gemaakt. Ik durf niet meer naar Duitsland te fietsen. Zó gek dat je in deze dagen andere keuzes moet maken, niemand die weet hoe lang het duren gaat. Af en toe kom ik mensen tegen. Ik ben nog te vroeg om de fruitbloesem te zien. Maar daarover morgen meer.

Geen opmerkingen: