woensdag, maart 25, 2020

2315-thuisblijven

Een paar dagen geleden vloog er een vink tegen het raam. Mijn eega heeft gezien hoe zij haar laatste adem uitbleef. Voordat ik haar ga begraven heb ik haar geschilderd met aquarelverf.
De foto laat het niet zo goed zien, maar ik heb moeite om de juiste kleuren te vinden. Vooral het bruin is een uitdaging.

Ondertussen blijf ik thuis. Geen bezoeken aan kleinkinderen of vriendinnen en familie. 
Alleen mijn pa bezoek ik af en toe. Bijna elke dag een fietsrondje, en ik ben bezig in de keuken.

Hierbij de foto’s van twee broodpuddingen. Ik mag dit helemaal niet eten en heb het maar gedeeld met mijn dokter-dochter. Er zit bijna hetzelfde in. De onderste heeft een appeltje meer en geen Steviasuiker. Het is gemaakt van Waldorfbrood dat in de diepvries plaats moest maken voor een verser brood.

Geen opmerkingen: