zaterdag, augustus 01, 2020

2418-wasdag

Kun je het geloven? Ik heb te weinig stof, hihi. Zondag mag ik mijn potjes openmaken en wellicht is er een mogelijkheid om nóg een verfbad te doen met dezelfde verfvloeistof. Maar daar had ik dus wel nieuwe stof voor nodig. Gauw naar de Action, voor 8€ heb je een katoenen laken van 2,40x2,60 meter. Omdat ik geen sojamelk had, heb ik moeten improviseren door (gedeeltelijk al beschimmeld) sojameel in heet water te doen. De lappen gaan na een nachtje weken nog vier keer in de sojamelk. Met de huidige temperatuur droogt het allemaal heerlijk snel. 

De plastic emmer met twee t-shirts in een grijzige zwarte-bonenverf heb ik geopend. Helaas kan ik niet beschrijven hoe erg vies het rook! Ik heb de t-shirts meteen met de hand gewassen en ze weken nu voor de zekerheid in de Biotex. Het waren oude, verkleurde t-shirts, maar ze zijn nog prima om mee te experimenteren.

Geen opmerkingen: