maandag, september 06, 2021

2739-bijkomen

Inderdaad, er gebeurt niet veel op creatief gebied. Heb een paar oude series verfexperimenten gewassen én ben naar de lijstenmaker geweest voor advies om mijn stofcollages te presenteren. Het is weer even hard werken om het gezin te vermaken en te voeden deze verjaarszondag. Inmiddels zijn we met z’n vijftienen. Gelukkig werkte het weer mee. Heerlijk buiten zitten met deze temperaturen, hoor. Ondertussen drogen mijn met sojamelk geweekte lappen aan de lijn. Ik had geen stofjes meer om mee te verven en er mogen weer 18 potjes open! Uiteraard heb ik genoten van de kleintjes. Alleen een foto maken van drie grote en drie kleine kinderen is een grote uitdaging. Het is me niet gelukt om ze alle zes in de camera te laten kijken. Heb er nog wel steeds plezier van ernaar te kijken op mijn telefoon. Wat een lieve bubs. 

Geen opmerkingen: