maandag, september 20, 2021

2746-onderzoek

Gisteren op onderzoek uit geweest. Moest nog stokjes hebben voor de gezusters en hun engelbewaarder. Dat zijn poppen, die ik eigenlijk voor de tentoonstelling van Wilwerwiltz 2020 gemaakt had. Ik ga ze op de expositie in Aken in een of andere machine steken. Kunnen ze bungelen! Wou dat ik dat ook kon. Het inlijsten van de collages gaat niet van een leien dakje. De houtlijm werkt niet snel genoeg en is al bijna hard. Mijn eerste glas is ook al gebroken. De ophoging van de bovenste passe-partout is té dik. Plan B is wel gelukt, alleen heb ik de stevige vingers van manlief nodig. Daar zal hij blij mee zijn. Het is nu officieel. Ik heb te weinig tijd. Wilde nog zó graag een ‘baby-op-handdoek’ afmaken. Ik weet niet of het nog gaat lukken.

Geen opmerkingen: