dinsdag, september 21, 2021

2747-inlijsten

Ja, ja, soms gaat het ook goed met het inlijsten! Hier mijn allereerste collage van de verfexperimentenrestjes. Voor de achterkant van deze tweedehandse lijst moest ik een nieuw karton plakken en ophanghaakjes timmeren. Hieronder linksboven zie je de achterkant. 

Een andere collage met een heel persoonlijk stukje stof erin is in de andere drie vakken te zien. De gewichtjes met lood zijn van oma Nonnon. Boven heb ik er nog eentje waar grijs vilt omheen zit. Die gebruik ik om patroonpapier te verzwaren zodat het niet wegwaait. Nog een kunstwerk in elkaar zetten, weet niet of ik nog toekom aan de allerlaatste. Weet nog niet hoeveel werk dat is. Maar in principe kan ik daar tot zaterdag ‘s avonds aan werken (zei ze optimistisch 😏).

Geen opmerkingen: