maandag, juni 13, 2022

2893-ondertussen

Heb eindelijk eens meegedaan met @observatiepost. Je wordt dan gekoppeld aan iemand en stuurt die persoon op een bepaalde datum je tekening en observaties. Vandaag heb ik deze tekening opgestuurd met een verhaaltje over deze plant met haar grote pluisjesbollen. Want mijn droom is nog steeds om deze pluisjes in cyanotype te kunnen vereeuwigen.

Ondertussen ben ik bezig met gouddraad een borduursel te maken die in een stoffen tempel komt te hangen bij @denieuwecreatieven. Helaas blijkt dat ik nog moet oefenen met borduren. Het heeft z’n eigen karakter zullen we maar zeggen. Wie weet, aan het einde lukt het me wél om perfecte steekjes te maken?

Onderweg naar mijn pa kwamen de volgende woorden tot mij:

Als je ouder wordt

is het steeds eenvoudiger 

om jezelf te zijn

Geen opmerkingen: