dinsdag, juni 21, 2022

2898-opentuinendag

Afgelopen zondag waren de tuinen open van kasteel Hillenraad in Swalmen. Eenenveertig jaar geleden was ik er ook, hoogzwanger van ons eerste kind. Ook toen was het Vaderdag. De volgende dag is ze geboren. Deze keer wilde ik tekenen. We mochten alleen met een gids de tuin in. Dus heb ik op de binnenplaats gestaan en in een dik half uur deze schets gemaakt. Beetje moeite met het perspectief gehad, want ik stond aan de linkerkant van het kasteel. Terwijl er live muziek klonk van de fanfare en een klein jongetje de dirigent nadeed, heb ik verschillende gesprekjes gehad. Was daardoor bijna een raam vergeten te tekenen. Ook mijn tekenleraar uit 2006 complimenteerde me voor de tekening, haha. Helaas geen tijd om wat kleur toe te voegen, want ik wilde nog naar míjn vader gaan. Vrees dat het zijn laatste Vaderdag is.

Geen opmerkingen: