dinsdag, maart 07, 2023

3072-busy-busy

Tussen het opruimen door is er ook tijd voor wat cyanotype-experimenten. In eerste instantie kon ik maar twee voorbewerkte vellen papier vinden. Pas bij het in het water gooien merkte ik dat onder een vel papier een andere was vastgeplakt. Gauw nog onder de UVlamp gedaan, maar het was al te laat. Zie het resultaat rechtsonder, de vier vierkantjes rechtsboven. Omdat ik ook een bloes bewerkt had met de fotochemicaliën, was mijn ‘vieze lap’ weer voorzien van een nieuwe vlek (middelste foto rechts). Hier te zien voordat ik hem buiten in de zon gelegd heb. Resultaat komt nog.

Hoofdbezigheid is het opruimen en weggeven of weggooien van boeken. Veertien dozen en een tas vol met ‘had-ik-nog-willen-bestuderen-inmiddels-verouderde’ informaticaboeken. Mijn autootje zat helemaal vol!

Geen opmerkingen: