dinsdag, april 11, 2023

3100-resultaten

Begin oktober 2022 heb ik wat stofjes in verfpotten gestopt, niet wetende dat ik ze na een half jaar weer zou openen. De potjes met paarse wortel zag ik gewoon verkleuren van paars naar bruin, daarover later meer.

Nu had ik alleen de salie en het mos van J. (uit het Duitse bos) gedocumenteerd. Alles heeft nog een goede wasbeurt nodig, met een lekker luchtje! 

Linksonder liggen de paaseieren op een stukje stof dat ook in de rode kool met azijn heeft gelegen. Van het restant heb ik nu nog vier potjes buiten staan. Niet gevuld met stofjes, maar met garen dat ook al een half jaar in de aluin heeft gelegen. Inclusief een laagje schimmel? 

Rechtsonder een bord ergens in Mönchengladbach. We waren op verjaardagsvisite bij ons oudste lid H.

Geen opmerkingen: