zondag, april 23, 2023

3108-tekenenmetRembrandt

Tekenen met de Urban Sketchers stond in het teken van Rembrandt. Samen met het Rembrandthuis heeft de organisatie een soort wandeling bedacht met plekken waar de meester ook gestaan heeft. 

Ja, er is sindsdien veel veranderd. Ik heb met verbazing al die drukte met toeristen bekeken. Rondvaartboten komen elke twee seconden vanonder de bruggen door. Een wonder dat er geen botsingen zijn geweest. Helaas ging het ‘s middags regenen. Het werd ook kouder. Bof ik even dat ik mijn handschoenen bij me had. Alleen de inkt van mijn vulpen raakte op. En ook mijn boekje raakte voortijdig in verval. Moet een en ander nog repareren. 

Heb weer genoten van alle vrienden en vriendinnen. Op Instagram kom je ze wel tegen, maar in het echt is het veel leuker.

Geen opmerkingen: