zaterdag, mei 04, 2024

3283-primeur


Primeur! Kleindochter Z. (4) heeft eindelijk gedurfd om het gaspedaal van de naaimachine te bedienen. Ze heeft het mini-dekentje (5 bij 8 cm) ontworpen en genaaid. Het kantje heb ik genaaid. De andere drie dekentjes voor haar poppenhuis hebben we samen ontworpen en zijn door mij gemaakt. 



Een van de uitgestelde klussen is het ordenen van mijn schetsboekenverzameling. Ik ben geïnspireerd door Trudy Beekman in Warffum. Zij had haar boekjes netjes gesorteerd in categorieën, compleet met plakkertjes en codes. Toen ik door mijn verzameling ging zag ik meer soorten dan goed voor me is. Ik kan stapels maken van:  uitjes, reizen, onderweg met eega, oppassen, de gewone journals (met genummerde bladzijden), speelboekjes, urban sketch boekjes, voorbeeldboekjes. Daar kun je toch geen categorie voor verzinnen? Dan heb ik ook nog boekjes gemaakt door de kleinkinderen. Ik denk dat ik begin met de genummerde tekeningen ordenen. 
 

Geen opmerkingen: