maandag, mei 20, 2024

3294-weekend

 


Zaterdag had ik nog even tijd om te fietsen, hier langs de Swalm is de bever goed bezig. Die boom gaat het niet halen zo.



Op zondag kon ik geen nee zeggen en belandden de jongste kleindochters onder mijn hoede. Eerst naar de distinguished Gentlemans ride in Roermond; een rit voor het goede doel met allemaal motoren met berijders in gewone pakken. Niet handig zo met de regenbuien. Het was de eerste kennismaking voor de meisjes met motoren en hun geronk. Daarna ging ik met de meisjes naar de kunstmarkt in de Voorstad St. Jakob, waar Z. een mooi planetenkunstwerk kon maken. Het ging regenen, maar ze hebben zich voorbeeldig gedragen met de meegebrachte paraplu’s en het koekje na afloop. Weer thuis hebben ze zich uitstekend vermaakt. Heb Z. eindelijk borduren geleerd, terwijl het kleine zusje ging slapen. De volgende keer gaan we nog leukere kleurtjes uitzoeken. Tja, de rest van de middag heb ik sateetjes geregen en kroepoek en emping gebakken. Nog nooit gedaan, dus kan ik het. Haha. Nou, de emping is iets te bruin geworden. Ze laten de donkerste maar liggen hoor. 

Geen opmerkingen: