zaterdag, mei 11, 2024

3289-dag3ExpositieLellingen

 



Het was warm vandaag, heel warm. De schuur is lekker koel, mijn broek is gescheurd (door ouderdom), die doe ik niet meer aan. Helaas. Net als mijn grijze Sketchers, daar zit nu een gat in die ik niet dicht kan naaien. Waarom heb ik mijn sandalen niet mee? Nou ja, ik drink genoeg water bij die warmte. En ook vandaag heb ik zúlke leuke gesprekken gehad (in vier talen!), en heb ik mensen enthousiast kunnen maken.
Op de camping hebben we restjes opgegeten met verse friet. Het is een camping vol Nederlandse gasten, omdat de leiding Nederlands is. Tja.
Er zijn beduidend minder bezoekers gekomen. Bij vlagen was het druk en ook heel rustig. Morgen is de laatste kans om nog iets van de andere tentoonstellingen te zien. Ik wil ook Thérèse Keppens zien in de kerk van Pintsch. En nog even naar de winkeltjes en het Centre Communal?
 

Geen opmerkingen: