donderdag, september 26, 2024

3376-teleurstelling



 Het zag er zo veelbelovend uit, een paar lapjes aan elkaar genaaid met wat borduursteken. Daarna wat roze mangosteentheekorrels en roestend ijzer erop gelegd. Strak gewikkeld met draad en kant heb ik het een nachtje in warme thee gelegd. Het is veeeeeel te donker geworden vind ik. Het ijzeren ding was waarschijnlijk te groot. Ik heb het nog gewassen, maar alle kleurstof zit er vast in. Eigenlijk moest ik het pakketje aan de lucht laten drogen, maar het is veel te vochtig buiten. En ik heb geen geduld meer. Tijd voor een nieuwe poging dan maar. De foto met het bos (bij Brüggen) was van dinsdag. Nét voordat ik het stadje binnenkwam zag ik boven de Swalm een ijsvogeltje vliegen. Zó mooi. Het was alweer een tijdje geleden dat ik er eentje zag. Mijn dag kon niet meer stuk. Ook al was ik net op het allerlaatst natgeregend in een plensbui.

Geen opmerkingen: