woensdag, oktober 09, 2024

3387-voorwerk


 Terwijl ik kijk naar de video’s van Sketchbook Revival knip ik stukjes uit zelfgeverfde stof. Moet nog even opzoeken welke natuurlijke kleurstof ik gebruikt heb. Uit een restje vlieseline heb ik vormen geknipt die ik kan gebruiken in mijn textiele werken. Ik heb een setje van 4x4 tot 15x15 cm. Ook langwerpige vormen en halve maten als 7,5x5 cm. Deze stofjes ga ik combineren met de linnen stoffen van Margret Behrends-Kohl. De grootste uitdaging is natuurlijk om alles aan elkaar te puzzelen. Wordt vervolgd, het wordt een winterproject. 

Rechts zie je een collage-oefening van Julie Fei Fan Balzer. Ik heb eerst een collage geplakt en daarna de tekening gemaakt en de kleuren toegevoegd. De andere oefening was: Eerst tekenen en dan collage en kleuren.

Geen opmerkingen: