woensdag, oktober 16, 2024

3393-bezig

 




Ja, het is even een mooi dagje herfst met boodschappen, fietsen en buiten de was ophangen. 

Boven zie je mijn Acers, de blaasjesboom en de herfststijloos in het midden. 

De tekening heb ik gisteren in het ziekenhuis gemaakt toen ik een (familie)vriendin heb gereden. Het is gemaakt met het Indonesische kleurenpotlood met de zeven kleuren. Een beetje vrolijk, want in zo’n wachtkamer is het natuurlijk kommer en kwel. 

Onderin zie je de stofjes van Berends-Kohl met eigen geverfde stoffen. Linksonder zie je hoe ik het borduurgaren heb ‘meegenaaid’. Ik heb rechthoeken en vierkanten van 5 cm en veelvouden daarvan, maar ook rechthoeken met een zijde van 7,5 cm. Daardoor is het wel ingewikkeld om passende formaten te krijgen. Ik denk dat ik maar repen ga maken van verschillende lengtes en breedtes. Dat puzzelen doe ik later wel. 

Geen opmerkingen: