donderdag, november 02, 2006

007-stress

Terwijl N. sliep heb ik een begin gemaakt met mijn logboek. Omdat mijn computer niet op de juiste manier reageert op mijn camera ben ik sinds een maand helemaal de kluts kwijt. Via de computer van M. moet ik dan mijn foto's inlezen, om ze daarna te kopiëren en sorteren in zelf aan te maken mappen. Heel lastig. En ik wilde foto's van mijn tekeningen en eerste probeersels op papier. Het is me uiteindelijk weer gelukt. Niet zonder stress, want de les begint om 17.45 en ik wilde nog koken, eten en N. wegbrengen. Eten heb ik niet gehaald.

In de tweede les hebben we geoefend met arceren. Van C.V. heb ik geleerd om regelmatige streepjes te maken bij mijn pasteltekeningen. Daar heb ik al een jaar mee mogen oefenen. Die techniek moest ik weer helemaal overboord gooien. Het mocht wat rommeliger.

Geen opmerkingen: