zondag, november 05, 2006

008-beelden

Naar de verjaardag van L. geweest met de hele familie. Zoals gewoonlijk heb ik weer met mijn Canon G3 en de flitser foto's gemaakt. Familiekiekjes voor het nageslacht. Maar hopelijk ook met een bepaalde vormgeving en met een bepaald gevoel verbonden. Foto's zijn in mijn familie erg belangrijk. Mijn opa en oma maakten van mijn vader al vele foto's. De foto's maken deel uit van een verleden. Hoewel ik die opa nooit gekend heb, is hij door die beelden en door de verhalen van mijn vader en zijn broers toch een levend iemand geweest. Daarom heb ik op die verjaardag foto's genomen. Ik hoop dat die beelden ook later een eigen leven gaan leiden. De verjaardag was een unieke mengeling van twee familie's met verschillende generaties, met muziek als bindende factor. En N. deed gewoon alles na en zong mee.

Geen opmerkingen: