maandag, januari 11, 2010

360-door-sneeuw-binnen



Het werd tijd voor wat nieuwe foto's.. Veel schilderen doe ik niet de laatste tijd. Ik ben aan het vilten, ben een patchworkkleed aan het maken en ben nog steeds mijn huis aan het opruimen. 
Door de sneeuw ziet je huis er toch veel mooier uit (eerste foto).
Op de tweede foto zie je de heide die achter ons huis ligt.
Gisteren hebben kleindochter N. (bijna vijf) en ik geschilderd met acryl. N. heeft vier doekjes beschilderd en ze heeft geoefend met het mengen van kleuren. De uitdrukking op haar gezicht was gewoon een foto waard. Ze had opeens groen gekregen door te mengen!
Om de verf op te maken (ik gooi niets weg) zijn we samen verder gegaan op papier. We hebben elkaar geschilderd. De rechthoek achter oma's portret is het keukenraam. En op mijn tekening ziet ze er tien jaar ouder uit...

Geen opmerkingen: