woensdag, januari 13, 2010

361-handenafscheid


Vandaag heb ik de afscheidsquilt afgemaakt. Het kleed is bijna 1 meter bij 1 meter geworden. De handen van mijn collega's heb ik met dubbelzijdige plakvlieseline op katoen/linnen ondergrond vastgestreken. Vervolgens heb ik er met drie lagen een quiltje van gemaakt. Het thema 'netwerkleren' heb ik uitgebeeld door geborduurde pijlen. Naar buiten en naar binnen. Netwerkleren is het werken in een groep en door bewuste kennisdeling van elkaar te leren. Het is een netwerk van kennis en ervaringen. Het gekke is dat ik door hieraan te werken afscheid heb kunnen nemen van twee jaar met dezelfde collega's te werken. De anderen hebben nog geen afscheid kunnen nemen, maar de ontvanger heeft beloofd het kleed in zijn werkkamer op te hangen, zodat wij er nog steeds van kunnen genieten. Hij vond het heel mooi. Mijn hand staat op de tweede foto.

1 opmerking:

heidi zei

Dit is heel leuk geworden. En zo iets in zo korte tijd.
proficiat.
Heidi