zondag, juni 16, 2013

704-Java01

 
Na een half jaar voorbereiding zijn dochter S. en ik op de 16e vertrokken naar Jakarta. 
Daar ontmoeten we mijn zoon M. die dan al een weekje erop heeft zitten in de jungle van Sumatra.
Onze reis gaat eerst door West- en midden Java. Van Jakarta via de geboortestad van mijn moeder Bogor naar Bandung en dan naar Yogyakarta. 
Daarna naar Bali, Sanur. Daar ontmoeten we mijn vader en twee van mijn broers met gezin.
S. en ik gaan iets eerder weer naar Java. Op 5 juli gaan wij van Surabaya naar de geboortestad van mijn vader, Madioen in oost-Java. Een derde broer met kinderen en een nichtje met twee van haar kinderen ontmoeten we daar ook. Op 9 juli zijn S. en ik weer terug. Zoonlief is dan al op 2 juli naar Nederland aangekomen.
Op deze plek hoop ik wat ervaringen te delen. (als er wifi is).

Geen opmerkingen: