zondag, maart 30, 2014

849-MetKunstOpLifestyleEvent


Gisteravond, van 17:00 tot 22:00 was er een LifestyleBeurs in ons dorp. 
ik had een kleine tafel tot mijn beschikking, dus was er wat improvisatietalent nodig om mijn laatste werkjes te laten zien. Daar gaat natuurlijk best wel veel tijd in zitten, wat gaat mee en wat blijft thuis? Bovendien wilde ik al mijn honderd eetmomentjestekeningen nog scannen. Dat laatste is me niet helemaal gelukt, daar ga ik vandaag maar mee verder.
Ik stond naast Kim T., die werkt met kinderen van gescheiden ouders en naast twee dames van Herbalife, die iets gratis aanboden. Met het afgeven van mijn e-mailgegevens heb ik een tasje gekregen. Er bleek water in te zitten. Dat kwam goed uit, want het was warm in de sporthal waar het evenement plaats vond. Ik heb in de rustige kwartiertjes de tijd gehad om te netwerken en lekker te kletsen met iedereen.
Het was leuk om te zien hoe iedereen 'viel' voor het olieverfje van J. Maar ook de twee 'sepia'kleurige voorstadia van nieuwe olieverfjes (middenrechts) vielen in de smaak. Groot was dan de verbazing dat deze werkjes niet af waren. Ze vonden het zó al mooi. 
Ook waren er mensen, die op de aquarellen van hond Nikki gericht waren. Mijn collages van de huisjes en de eetmomentjestekeningen moest ik meestal aanprijzen. Ze waren te klein, of ze waren slecht getentoonsteld... Wil daar nog iets voor verzinnen.
Al met al heb ik leuke contacten gehad, maar nog geen concrete opdrachten.
 

Geen opmerkingen: