dinsdag, november 03, 2015

1211-quilttentoonstelling


Het is een beetje gek om geen quilts te laten zien als je een quilttentoonstelling bezocht hebt. In het Mecc, Maastricht werd het OEQC 2015 georganiseerd, voor de eerste keer.
Het was de moeite waard, hoewel ik op een gegeven moment wel een 'overload' had.
Hierboven zie je ijsklontjes, gebruikt door Nienke Smit, om met ijs te verven. 
Superidee, zo hoef je niet op de sneeuw te wachten...

 Nienke deed ook aan eco-printen, dat wilde ik graag zien. Ze deed het even voor.
Nu weet ik wat ik de volgende keer moet veranderen aan mijn eigen probeersessies.



Haar tip om wat (gekleurde) kruiden toe te voegen, koenjit?, zal ik zeker opvolgen. De lapjes zien er nogal saai uit. En misschien kan ik ook mijn bevroren bosbessen gebruiken..
Maar zolang de zon schijnt, ben ik buiten te vinden, genieten van de herfst.. 

Geen opmerkingen: