vrijdag, maart 09, 2018

1818-repeat



Ach, zomaar voor de lol, laat ik een repeat Pattern zien (het zijn gewoon twee plaatjes onder elkaar). Het is huiswerk voor Illustration Nation van Sketchbookskool, maar ik ben er nog niet tevreden over. De tekening van Nikki moet opnieuw, én ik wil er nog kleur in hebben..

Niet zoals hierboven, want het moeten gewoon brede strepen worden. Op tijden als deze merk ik gewoon dat mijn kennis van Photoshop te weinig is. Ik stam nog uit de pixel-verander-generatie; het lukt me wel, maar het gaat heeeeel langzaam. Op Youtube vind je allerlei filmpjes over werken in Photoshop, alleen de tijd wil ik nog vinden..



Zo, tóch gelukt! Alleen weet ik nog niet of de strepen wat smaller moeten, en welke kleur nu het beste is...
Morgen is het fietsweer! Eindelijk...


Geen opmerkingen: