zaterdag, maart 17, 2018

1826-EnRoute


Vandaag met manlief op pad, een kleine zakenklus. Het heeft gesneeuwd en het zal ook blijven sneeuwen als we naar Düsseldorf rijden. Eigenlijk had ik gepland om met USK Den Haag naar het Mauritshuis te gaan om te tekenen. Maar een beetje quality time is nooit weg. We belanden op de Köningsallee, waar we een kop koffie drinken.
‘s Middags heb ik nog tijd om mijn borduurwerken te fotograferen en naar de stad te fietsen. Waar ik toevallig de kleindochters met hun vader tegen het lijf liep. Mijn brugpieperkleindochter vond het maar zielig dat ik met de fiets was. Het was mijn vrije keuze; de auto had ik ook nemen.
Op de heenweg ging het wel, maar op de terugweg had ik wind tegen, windkracht zes bij een temperatuur net onder het vriespunt... koud!

Geen opmerkingen: