vrijdag, maart 23, 2018

1830-miniSketchCrawl


Eigenlijk had ik een heel lange tekening willen maken, maar bijna twee weken geleden was het toch belangrijker om gewoon weer eens aan Urban Sketching te doen. Dit keer met een stadsgenoot, die ik heb leren kennen via Sketchbookskool. Is dat niet leuk?
Ik hoop dat we vaker gaan afspreken, nu nog beter weer..
We zaten bij Hotel de Pauw aan de Roerkade in Roermond. Herinneringen kwamen terug.. Hier reed ik veertig jaar geleden met de motor over de brug, dan linksaf over de Voorstad St. Jacob naar de jongens van MC (motorclub) Roermond, huisnummer 116.
De woontoren heb ik niet getekend, aan de huisjes ben ik niet meer toegekomen. Een beetje kleur kan de tekening ook wel gebruiken. Misschien een reden om weer het terras op te zoeken?

Geen opmerkingen: