zondag, september 16, 2018

1967-VolleZondag



Dankzij een tip van zoonlief om op Marktplaats te zoeken naar tweedehands camera’s, kwam ik gisteravond op het spoor van de camera die mijn kapotte LX7 moest vervangen.
Helaas was het in Laren, maar om 12:00 was de koop gesloten en kon ik met deze -haast nieuwe- camera naar huis. Ik ben superblij!
Mijn oude Panasonic heb ik gekocht in juni 2013, en ik heb er 450.213 (ja, echt!) foto’s en filmpjes mee gemaakt. Het is niet gek, dat de lens niet meer naar buiten wilde.


Omdat ik toch in Laren was, heb ik het Singer museum bezocht. Naast de ‘Laatste Impressionisten’ was er ook een tentoonstelling over Buiten schilderen, Rodin, het verhaal van de tuin en de tuin zelf natuurlijk. 

Bij mijn pa lag nog een cadeautje van mijn oudste nicht, een blanco boek en een boekje in een doosje met tuintips (www.anniemeussen.nl).
Het was een gezellige middag met mijn pa, broer en schoonzus die er ook waren.

Geen opmerkingen: