maandag, maart 11, 2019

2110-weekend

K
Even tijd genomennom verder te gaan met de cursus van Carla Sonheim. We moesten ‘mid-air’ dieren plakken. Ik was niet echt geïnspireerd en heb twee vogels gemaakt. De bedoeling is dat je een dier eerst als figuur aan elkaar plakt. Met dit losse dier ga je in je schetsboek kijken of er een nog onafgemaakte collage is die je kunt voltooien.

Deze vogel was zó groot dat ik er alleen maar een ‘voetplaat’ bij geplakt hebt.

Dit gezichtje lijkt misschien wel aardig, maar er klopt heel veel niet. Ja, ik ben heel streng voor mezelf. Zo zit ik in elkaar, nog verder oefenen dan maar.
Op de terugweg van mijn pa heb ik een liftster meegenomen. Vroeger deed ik dit veel vaker. Ze liep bij een tankstation langs de weg en moest naar Maastricht. Zo ver kon ik haar niet brengen, maar ik ben wel gestopt. Een meisje laat je niet staan. We hebben bijzondere gesprekken over muziek gehad. Toen ik haar afzette (ze gaf me zelfs een kus!) moest ze me beloven dat als ze geen lift kreeg, dat ze me moest bellen zodat ik haar op een drukkere plek zou zetten. Het was niet nodig. Ze had haast meteen een lift gekregen.

Geen opmerkingen: