dinsdag, februari 04, 2020

2272-inrichten

Vanochtend zijn we begonnen met de inrichting van onze tentoonstelling in de ECI.
Beneden waren de Duitse dames van onze groep Grenzenlo(o)s bezig met een hardwerkende vrijwilliger om werken op te hangen. 
Hierboven zie je de ‘gezichten’-hoek, die we (de Nederlandse tak van de groep) mogen inrichten..
Er ging daarbij van alles niet volgens plan. We mochten niet timmeren in de rechterwand (er hing al een schilderijtje, oeps. Niet alle ophangsystemen waren goed. Geregeld viel er een werkje op de grond óf er ging er eentje opeens drie centimeter lager hangen. Ik was er eentje vergeten..
‘s Middags kregen we nóg twee vrijwilligers erbij. Zij konden me mooi helpen.
En hoewel ze af en toe moesten lachen omdat ik zelf niet zo precies was met timmeren en ophangen, deden ze hun werk uitstekend. 
Uiteindelijk is het wel klaar gekomen.
Beneden hing het werk Walking Ladies, waar ik zo lang aan gepuzzeld heb om het fatsoenlijk te laten hangen.
Rechts ernaast hangt mijn Proefjes-werk, met de natuurlijke verfexperimenten van de zomer in 2019.
Supermooi, die kleuren en de achtergrond...

Links naast de Walking Ladies hangt het kantkloswerk van H. Ze heeft de hele dag aan het project ‘Roest’ gewerkt. Ongelooflijk, wat een energie en volharding. Morgen gaat ze er weer verder mee. 
We zijn nog niet klaar, maar tot nu toe loopt alles volgens plan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel succes met de expositie . Ben benieuwd naar jullie werken.
Groeten voor jullie allemaal van Mien Boerekamp uit Deurne.