maandag, november 09, 2020

2498-nieuwSchetsboek

Op Instagram heb ik een filmpje kunnen posten; hier bij Blogger kan dat niet en moeten we het met foto’s doen. 

Tussen de katernen (groepje pagina’s) heb ik met stof versierde stroken papier meegenaaid.

Hoewel mijn huidige journal nog niet vol is, en ik eigenlijk al een andere klaar had liggen, gaat dit schetsboek de volgende worden. In de donkere dagen voor Kerst kan ik met het geel en groen wel wat vrolijkheid gebruiken.

Note to self: meer geduld hebben, eerst de katernen onder een gewicht leggen! De katernen dichter op elkaar naaien, zodat het boekblok minder dik wordt. De pagina’s wat smaller maken. Ze steken nu uit, maar dat kan ook liggen aan het dikker worden van het boekblok. Naaien op een stuk stof is prettig. Draad kon helft korter. Pastelpapier als begin en eindblad werkt perfect. 

Geen opmerkingen: