maandag, november 16, 2020

2505-duizendste

Dit weekend was er veel herrie in de tuin. Er werden een ‘paar’ bomen omgezaagd op ons grondgebied. Ik wist niet hoeveel. Het werden er zeven en ook een dood dennenbosje werd verwijderd. Ik heb het maar getekend. Ik kan er helemaal niet tegen als zulke dikke bomen weg moeten. Dat is een nadeel als je ‘maar’ op een industrieterrein woont. Heb mijn vogeltjes maar extra verwend. 

Dit is de duizendste tekening sinds ik mijn tekeningen ben gaan nummeren. Ergens in 2014 ben ik begonnen. Ik heb er meer gemaakt, want ik heb ook aparte boekjes voor uitjes, reizen en losse projecten. Ooit wil ik een bestand maken waarin de nummers met het onderwerp verbonden zijn, zodat ik de tekening gemakkelijker kan terugvinden. Zal daarvoor ook de journals moeten nummeren of van een code voorzien. 

Geen opmerkingen: