zondag, november 22, 2020

2510-weekend

Gisteren heb ik nog 37 kilometer gefietst. Eerst over de Duitse heide bij de Elmpter Schwalmbruch. Een paar dagen geleden heb ik eindelijk ook aan de overkant gefietst. Ik wil dat volgende week nog een keertje herhalen. Het einde van mijn ritje was in een koude wind, vol met kleine boodschappen. Het was erg druk in de stad Roermond, dus heb ik maar duurdere boodschappen gedaan bij een lokale groenteboer. Ik denk dat de mensen geen zin meer hebben in een Kock-down.

Vandaag heb ik mijn zelf verzonnen stekenlap afgemaakt. Het begon heel grof met een dikke draad borduurgaren. Het eindigde met twee draadjes! Gewoon twee fantasiebloemen.. met garen wat ik toevallig had liggen. Nu nog op zoek naar goede borduurnaalden! 

Ter info: de borduurring heb ik niet gebruikt bij het borduren; het was een kleinere van mijn oma.

Geen opmerkingen: