donderdag, november 19, 2020

2508-zeeuwsesluiting

Soms komen ideeën op het allerlaatste moment. Van een oud leren gebedenboek heb ik de kaft gebruikt om een nieuw boekje voor mezelf te maken. Omdat ik de binnenkant van de kaft wilde behouden heb ik er doorzichtig plastic op geplakt. Om het minder glimmend te maken heb ik een laagje transparante gesso aangebracht. Het idee van de sluiting met een Zeeuwse gesp kwam opeens naar boven. In 2008 of 9 heb ik dit bij een juwelier in Westkapelle gekocht, samen met mijn moeder. Eigenlijk is het elastiek misschien iets te strak, maar nu kan ik er zelfs een (nieuwe?) vulpen tussen schuiven. Ik ben er nog niet klaar voor om eraan te beginnen. 

Gisteren heb ik nog even langs de Venekotensee gefietst; nog even genieten van de herfst.

Geen opmerkingen: