dinsdag, februari 23, 2021

2591-kleingeluk

Heb nog veel te leren om een gezichtje op de juiste manier te tekenen. Dan heb ik een oogje goed getekend en dan kan ik de tweede niet goed plaatsen. Gelukkig kan ik gummen en weet ik nu dat het gezichtje breder is dan ik kan inschatten. 

Gisteren hebben we in de tuin genoten van een iets te koude zon. Er was Sahara-zand, die de zon verbleekte! Ondertussen was kleindochter in de ban van alles wat los en vast zat. Zó heerlijk om mee te lopen met een eenjarige. Een eikel werd van zijn vliesje ontdaan en overal mee naartoe genomen. Dat gebeurde ook met  een takje van een eik, dat zelfs doormidden werd gebroken en later dienst deed als drumsticks. Een rood besje van kerstversiering werd helemaal fijn geknepen, die moest ik verwijderen met water en zeep. Zo fijn dat sinds er een tandje is, ze niet alles meer in haar mondje stopt. 

Geen opmerkingen: