woensdag, februari 24, 2021

2592-mijlpaal


Vandaag vieren we een mijlpaal. Het is zestien jaar geleden dat ik oma werd!
Oudste kleindochter N. bracht onvermoede kwaliteiten in mij naar boven. Als moeder weet ik nu wat ik kan en nog kan leren. Als oma kan je nog veel meer dan je denkt. En ik kreeg natuurlijk ook de kans om het van dichtbij mee te maken. Ik zou het niet hebben willen missen. Door de ogen van dit vrolijke meisje naar de wereld kijken is een genot geweest! En ook onze reis naar Parijs twee jaar geleden was één groot avontuur. Dat nemen ze ons nooit meer af. Het is jammer dat Corona ervoor zorgt dat we onze plannen in de diepvries moeten zetten.
Ik geniet nog maar van deze foto. Ook de fiets is zestien jaar oud. Er moet nog een nieuwe binnenband komen, maar dan kan ook de jongste kleindochter mee. 
Ach, en ja, de honden Nikki en Mara zijn er ook niet meer. Het zal óf een zaterdagavond geweest zijn of een zondag; zo rustig was het in de straat.

 

Geen opmerkingen: