zondag, september 11, 2022

2953-ecoprint

Wat een zondag weer! Niks rust. Wassen, opruimen, koken. Stukje fietsen naar een tentoonstelling in de Beggardenkapel. Karin van der Linden had er vijf werken hangen. Maar ook ander leuk werk gezien. Natuurlijk kijk ik ook graag naar het huis, stiekem binnen kijken. Het ligt er mooi, maar of ik in een kapel zou willen wonen?

Ondertussen ben ik mijn verjaardagsboeketten aan het eco-printen. Volgende week zullen ze toch weggegooid moeten worden. Eerste foto rechtsboven: badje met ijzersulfaat, daaronder een badje met aluin, rechtsonder de schillen en pitten van twee avocado’s én een aluminium schaaltje. Misschien krijg ik er een mooier roze door. Helaas heb ik de fout gemaakt om er een in ijzersulfaat gedoopt stofje in te gooien. Nu is het grijzig geworden. 

Na het tanken ‘s avonds en bezoek aan de grotere kleindochters zag ik een vos lopen in de straat. Wat een schitterend beest, en supersnel. De maan en Jupiter waren ook mooi. Het ruikt naar herfst hoor.

Geen opmerkingen: