zaterdag, januari 14, 2023

3046-autogek

Dankzij de regen, waardoor manlief niet ging golfen (zijn maat mocht niet met de kart rijden op het natte gras), konden we ipv morgen vandáág al naar de Interclassics beurs in Maastricht. Ja, het was druk. Maar voor ons is het een herkenning van voertuigen uit ons verleden. Onze eerste auto, de tweede, de derde, de Porsche, de auto’s van mijn vader en zijn broers; we zagen ze allemaal. Maar ook mijn lievelingsauto als jong meisje, de Jaguar E-type stond er. En ik ga altijd op zoek naar de race-auto van mijn grootvader Coors, een Fiat in Bertone-uitvoering. Pre-war heet dat, zo vroeg in de 19e eeuw. 

Bij de Bugatti-stand stond Mathy Engelen, een kunstenaar, waarmee ik wel eens ‘urban Sketching’ gedaan heb. Heb een klein werkje van hem gekocht. 

Geen opmerkingen: