zondag, september 10, 2023

3213-Flachsmuseum2

Weer een warme dag, weer niet zoveel bezoekers. Aandacht genoeg voor mij. Ook wat mensen en kinderen die wilden hameren met bloemen. Ik heb ze niet geteld, maar ik was veel van mijn kaartjes kwijt. Er was zelfs een vader die door zijn zoontje ondanks zijn waarschuwingen toch op de vinger is geraakt. Hilarisch! Vandaag had ik bordjes bij de verschillende technieken gelegd. En ik kom steeds meer tot de conclusie dat cyanotype niet echt bij ‘natuurlijk verven’ hoort. Anthotype (alleen met plantmateriaal) is dat wél! Dochter en kleindochter kwamen onverwachts op gezoek. Wat gezellig! Midden boven: kleindochter mocht hameren en was helemaal enthousiast. Dát heb ik de hele dag al gezien. Zo nu even afschakelen van het Duits spreken, hoewel… vanaf woensdag zit ik in de Elzas waar ze ook Duits spreken.

Geen opmerkingen: