donderdag, maart 15, 2007

070-verwarring

Het valt niet mee. Hoe komt het dat ik denk dat ik het kan en dat het dan toch niet goed is?
Mijn vaas met vilt is niet goedgekeurd door Ans. Het is te plat, en ook mijn dimensie van het spelelement is niet voldoende. Ze had meer experimenten verwacht. Idee van mondje is goed maar het is te plat. Meer experimenteren met het materiaal, vilt in verschillende diktes gebruiken. Spijker met vilt vervilten bijvoorbeeld. Het oortje dat ik in een bloemetje heb geplakt wat meer 3D maken. Nieuwe uitdaging om meer met het materiaal te doen.
Oftewel: iets is geen 3D als het alleen een voor- en achterkant heeft.
Dus: 3D heeft naast een voor- en achterkant ook een boven-, onder-, en eventueel binnenkant.

Ook begint het erop te lijken dat je (alleen) goed kan scoren bij de beoordeling als je 3Dvaardigheden in orde zijn. Ik vrees dat mijn tekenkunsten weer niet aan de orde komen.

In de les heb ik nog iets van een binnenband gemaakt. Ik dacht meer aan een stilistische narcis, maar Ans vond het geen bloem. Ik denk dat ik er maar een marionet van maak. Het lijkt wel een gezichtje. En dan moet ik van mezelf wel met hetzelfde materiaal werken.

Geen opmerkingen: